Utflykt till Ullared

Eftersom vi har huset fullt av hantverkare bestämde jag mig för att åka en sväng till Ullared idag på min lediga dag.



Eftersom vår volvo är på lagning så åkte jag i en lånad bil som RADION INTE FUNGERAR I vilket såklart gjorde resan väldigt lång... Men det va skönt ändå. Filosoferade, sjöng högt och pratade med baret i magen. Hittade en parkering och vagn 2542. Någon hade satt rosa snöre i fram vilket va perfekt för det va super lätt att hitta min vagn i butiken sen.



så här såg vagnen ut efter en stund...


lyxräkmacka för 99:- Är man gravid så är man!!





Detta fyndade jag till bebisen. En superfin nalle, god natt min skatt hjärtat som ska sitta ovanför spjälsängen, en vit och svart rutig bebisfilt. Överkastet är till Ted och mig.



fina krukor till sovrummet



massor av sängkläder och gardiner



och en snygg lampa.

Det var en mycket mysig dag jag hade med mig själv. Solen sken och tanterna slogs med kundvagnarna.

MAYA

Kommentarer
Postat av: Hanna

åh jag är så avis på dig vännen=)men många fina fynd fick du iallfall=)

massa kram

2010-04-15 @ 09:40:54
URL: http://myhistorymylife.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tack så mycket=)

jag kommer tillbaka iallfall men vet ej om det blir på fredag eller efter begravningen.Imorronska vi till begravningsbyrån och efter det vet man mer.

Jag hoppas att det är bra med dig och ta han om dig och bäbisen;)

kram

2010-04-21 @ 11:22:22
URL: http://myhistorymylife.blogg.se/
Postat av: Hanna

åh det va jätte kul att träffa er alla igen=)kram

2010-04-27 @ 17:31:50
URL: http://myhistorymylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0