livet ar gott



annu en skon dag pa long beach.



Lars och Mirelle fran Trollhattan (inte Lars han ar ju med oss fran Orebro)



en slappe dag i skuggan, vi va lite trotta pa solen


 
blev mycket backgammon, frukt, shakes osv




man kan ha det samre!

Idag aker vi till phuket pa en liten utflykt. nytt ar att Ted ska mota Darren i en golfmatch (kallar man det sa?) och till saken hor att Darren forsoprjer sig pa golf, han ar alltsa proffs. Men Ted har 2 slag per hal tillgodo sa han tror han kan ta hem det en da. ska bli spannande. Gustav och Jennifer ska med ocksa. Vi ska:

- spela minigolf
-Ted och Darren ska spela golf
- bowla
- se lite hockey
-ata pa mcdonalds
- aka jet ski

mm mm

ser fram emot nagra dagar ivag fran phi phi. men sen vet jag att man kommer att langta tillbaka.

PUSS Maya

Kommentarer
Postat av: Hanna

tack så hjärtligt för din kommentar=)har varit mer sjuk än vanligt så det är svårt att vara så glad hela tiden.

Jag är hur avundsjuk som hellt på er,jag har aldrig varit utomlands och jag vill så gärna när jag ser hur mysigt ni har det.ALla ni är ju hur bruna som hellst=)

massa kram

2010-02-17 @ 09:40:58
URL: http://myhistorymylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0