Magsjuk

har vart dalig i nagra dagar, krakts upp precis allt. Kanner mig ratt svag och elandig, men mar iaf inte illa idag. ska pallra mig till stranden innan all branna ramlar av.
Idag kommer Petra och Jennie till phi phi, ska bli kul att se va de tycker om on, de som aldrig vart har forut. On tror jag de gillar men det ska bli kul och se om de gillar Ban thai.

annars hander det inte sa mycket, same same varje dag. Men det ar gott det ar sa vi vill ha det. Vi ska strax ata frukost,sen tar vi en long tail till long beach.

Resten av ganget va pa speed boat utflykt igar (jag far tvarr inte pga graviditeten) de va lagom berusade nar de kom tillbaka vid 19.00 hehe... men de hade haft kul.

Lagger in mer bilder imorgon

MAYA

Kommentarer
Postat av: per

tjenna va gott ni verkar ha det..

Kan säga att jag längtar nu tills vi åker.



mer bilder vill vi ha på er det e så

kul att se ju...



STORA KRAMAR

2010-02-12 @ 08:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0