sa dalig uppdatering!

Forlat men jag har faktiskt inte orkat :)

Vi har haft en veckas riktig slappe semester pa koh lanta. Vi har gatt upp vid 8.00 och lagt oss vid poolen efter en god frukost buffe pa vart lyxiga hotell. Vi har atit gott varje dag, solat, badat och haft det riktigt gott.

Vi har vart i sang typ 11.00 senast varje kvall' Men igar kom vi till phi phi och da blev det annat direkt. party party... Det gick bra igar att festa utan att dricka, va faktiskt riktigt roligt. det va sa manga bekanta ansikten har och sa underbart att se alla har nere igen. idag kommer mattias och familjen (vi har ju vart ett gang pa 12 personer pa lanta och de flesta mattias slakt, riktigt trevligt!) hit. Anna, Ellie, malin och de andra stannar bara over dagen men mattias och bjorn ska stanna kvar och festa med oss i 2 dagar.

nu kommer de strax och jag ska krama Ellie ordentligt for man saknar det lilla charmtrollet nar hon inte ar med!!

och nu ar jag i Vecka 14 + 2 dagar!! lite mage syns faktiskt!!



NASTAN HELA GANGET PA HOTELL RESTAURANGEN



JAG FAR DRICKA FRUIT SHAKES PA KVALLARNA!!



TED OCH ELLIE I POOLEN! eLLIE ALSKAR ATT BADA



LITE MAGE HEHE...



SISTA KVALLEN PA LANTA VA JATTE VARM!! eLLIE SVETTADES!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken söt liten mage! Mysigt!

Men du kan väl sola lite åt din likbleka syster?

Puss på er! Take care.

2010-02-05 @ 12:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0