Hej från syster nr 2

Jaa... eftersom Maya är i Thailand nu ska jag skriva en liten rad. Men vet ni vad? Om jag fick önska skulle jag nog hellre vilja gå ut och springa och springa och springa tills benen tog slut än att vara i Thailand. Ja, till och med i den djupa snön som har kommit. Kalla mig galen.

Men jag ska inte springa, det har jag fortfarande inte energi till... men det är hopp om livet, så istället ska jag försöka styrketräna lite lätt, poweryoga i 40 minuter och sedan praktisera mitt nya intresse... meditation. Sen jag började med det för några veckor sen har jag fått mycket lättare att ta en sak i taget och inte få paaaaaaaaanik över att det känns som att allt går åt skogen just nu. Men det gör det såklart inte!!! Alla mina drömmar kommer gå i uppfyllelse, för det ska jag se till!! Och jag ska bli moster i år, det om något gör livet till en fest!! Jag längtar kan jag lova.

Ja sen måste jag ändå ut i snön och pulsa, med hunden. Vem vet, känner jag mig pigg kanske jag tar några löpsteg.

Ja det var allt från den här galningen. Vi hörs!

/MARIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0