I min ensamhet...

Ted har varit borta 1 vecka imorgon. Jag är sjukskriven och dagarna går otroligt sakta. Det finns 100 saker jag skulle kunna ta tag i (har ju bla en beställd tavla som Andreas väntar på) men jag orkar inte. Inte "jag har ingen lust, jag pallar inte" orkar, utan jag är allvarligt talat så trött hela tiden att det är fysiskt omöjligt. Jag hoppas det vänder snart.

Igår fick jag hem mina bikinis från H&M. De va för små. Jag blev så ledsen och grät floder. ted tyckte jag va jätte larvig som grät för några bikinis - men just då va det jätte stor grej för mig. Hur kan största storleken de har vara för liten? hur stora bröst kan man egentligen få?? Nu har jag betsällt bikinis från alla möjliga ställen för över 1000 spänn i panik. Jag har beställt från strl 44 till strl 48(!!!) någon måste jag ju kunna ha. annars får jag göra som Anna sa, bada i baddräkt - vilket för övrigt min mormor också hade som förslag ;-)

Annars är det som vanligt. kräks lite då och då, mår illa mest hela tiden.

och för er som inte redan listat ut det kan jag berätta att jag är gravid :-)

Maya



Kommentarer
Postat av: Hanna

vanliga bekini utan puchup måste du ju kunna ha?annars prova halterneck så ska det nog gå bra ska du se;)

just bygelbekini kan vara svårt att hitta i rätt storlek,tro mig;)

jag köpte en ny jätte fin bekini på rea förra året och dock så är den förstor ny.Va ju typ 70f-g och så stor är ju inte jag nu.=/



beträffande tröttheten så hoppas jag den blir bättre.ta tag i det sakerna som "måste eller behöver göras" då du känner dig bättre.DEt är inte bra om man går ångest eller skullkänslor för då blir det bara värre.Lyssna på kroppen så ska du se det blir bra.

sköt om dig/er

kram

2010-01-14 @ 09:48:07
URL: http://myhistorymylife.blogg.se/
Postat av: Anonym

ÅÅh men gud, grattis Maya! Vad mysigt! Vet att det var jätte länge sen vi hördes men jag ville bara säga grattis och hoppas allt är bra utöver din trötthet! Kramkram!

2010-01-18 @ 19:21:04
Postat av: Kerstin

Förlåt glömde skriva mitt namn i inlägget, men det vara bara jag! Kram kerstin

2010-01-18 @ 19:22:36
URL: http://cherryplace.blogg.se/
Postat av: Maya

Tack Kerstin!!

2010-01-20 @ 10:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0