Mitt fullspäckade schema

I min kalender står just nu dessa saker inskrivna:
Onsdag: Kinesiologen 14.30
Torsdag: Massage 10.00
Tisdag: Sjukgymnasten 10.00

Alla andra dagar är tomma, men det betyder ungefär: Gör vad du kan för att ta dig tillbaka. För det känns som jag vart i helvetet och vänt... jag är inte riktigt tillbaka än, men på god väg.

Just nu sitter jag och äter vindruvor och ikväll ska jag bara glo på Let's Dance och sova. Mitt liv är spännande. Nej. Men jag gillar det ändå, det är väl tur att man kan vara nöjd med det lilla. Till exempel att jag var tillräckligt pigg idag för att orka pimpla te med mina fina vän Lina. Hon är guld, henne finns det inte många exemplar av.

Fredagsmys på! /MARIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0