Thailand snart!

Ted fick ett medelande från Adreas nyss. De har solat och badat hela dagen, fått massage och satt nu på balkongen med en kall öl... Jag och Ted va ute i 6 minus grader! Som jag längtar nu och äntligen börjar res-pirret kännas!

Jag och Ted har storstädat huset- för att få komma hem till ett rent hus sen. Vi har fixat med allt möjligt - räkningar, pengar, fakturor, hund, packning, mediciner, falukorvar som ska med till Thailand osv. Nu är vi snart klara och då finns inget mer att göra än att faktiskt inse att vi har 1 månad i värmen framför oss. UNDERBART!

Bikinin är äntligen fixad, blev en svart tråkig sak - MEN jag kan ju ha den iaf! Sen fick jag super hjälp på Twilfit så nu har jag BH:ar jag kan ha också. haha vet ni vilken kup storlek jag kan ha nu? G!!! Sjukt va? Fast på twilfit "räckte" det med E, men Petra hade Bh:ar som hon inte kan ha längre i storlek G - de satt perfekt! Och nej jag är inte glad över mina feta pattar, känner mig inte speciellt het eller så... det känns mer som om jag har något på min kropp som inte hör hemma där - typ som en vårta eller ett konstigt utslag. hmm...

Magen växer faktiskt lite och jag tror att man kommer se att jag är gravid när jag har bikini - vilket är bra för annars hade det bara sett ut som jag lagt på mig en hel del.

Ohh va skönt det ska bli att komma iväg och det är så skönt att vi verkligen inte har några måsten alls. Vi måste verkligen inte göra någonting. Vi har 4 veckor att spendera vart i hela thailand vi känner för. GÖTT

Nu ska vi snart äta Tacos, mmm

nästa gång jag skriver är vi nog i Thailand - på koh lanta som blir första stoppet - med fint hotell med pool.

MAYA


Kommentarer
Postat av: Petra

Njut av dem ;) jag vill INTE ha tillbaka dem ännu :P



hoppas vi ses snart på varmare breddgrader, fyyy vad kallt det är här.... PUSS

2010-01-25 @ 18:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0