uppdatering

Nu ska jag uppdatera lite. Så dåliga vi är på det, inte bra - snart tappar ni väl tålamodet, ni 10 läsare som vi faktiskt har haha...men nu är jag sjukskriven i 2 veckor så nu kan jag ju faktiskt passa på att uppdatera.

Snart åker vi till Thailand med hela familjen Mårtensson, ska bli så roligt. Vi kommer vara ett härligt gäng där nere! Den 26/1 bär det iväg. Jag hoppas jag mår bättre då, men det ska jag väl... annars lär jag ju må bättre så fort vi landar iaf.

Jul och nyår har varit super. julen firades i Sandviken med mammas galna släkt. men med småbarn och gravida blev det mycket lugnare än vanligt.

Nyår firades i Malmö hos Anna, Mattias och Ellie. Mycket trevligt och roligt som vanligt. Mådde faktiskt ok på nyårskvällen, vilket var skönt.

Tyvärr har jag bara lyckats ta kassa kort både på jul och nyår... 

Nu ska jag kräkas lite... / Maya


Kommentarer
Postat av: Hanna

ville bara säga att det känns jätte tomt utan dig på jobb=/

men sen och andra sidan så vet jag att du inte mår så bra och det är nog bara bra för dig att vara hemma och ta hand om dig=)

jag hoppas vi hinner träffas innan jag slutar på arbetsträningen.ams +försäkringskassan ska ta ett nytt beslut nu i början på feb,och det är ej säkert jag är kvar efter det...men jag hoppas klart=)

jag iallfall glad att jag fått träffa dig och du är super duktig på jobbet ska du veta och det är inte alla så har en sådan fin in sidan som du Maya.

du för sköta om dig och jag hoppas att du inte kräks allt för mycket nu;)

kram

2010-01-09 @ 09:29:25
URL: http://myhistorymylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0