V12 idag

ojoj tiden rullar på, jag hinner inte riktigt med. Nu är första tiden av graviditeten över, jag mår faktiskt knappt illa längre (va ju sjukskriven 2 veckor för att jag kräktes så mycket) och jag har mycket mer energi. Så gött. Idag jobbar jag min sista dag innan jag går på semester! UNDERBART! snart är vi i vårt älskade Thailand igen.

annars kan jag tillägga att jag redan gått upp 4 kg - trots att jag kräkts?? Jag har knappt tittat åt en godis bit eller en glass - varför har jag redan gått upp så mycket? Jag har alltid haft så sjukt lätt att gå upp i vikt. Jag kan inte ha mina jeans...redan!!! Sjukt. aja sånt är livet. Får hoppas det blir som för min mamma som gick upp mycket i början men knappt något i slutet. Enligt barnmorskan får man med mitt Bmi som mest gå upp 18 kg (vilket låter sjukt mycket) och det ska jag väl klara mig under hoppas jag.

Bikini problemen fortsätter. Inga av de jag beställde har kommit än, måste ju hinna skicka tillbaka några av dem (förhoppningsvis inte alla)

Nu ska jag snart köra och jobba sista passet - jihaaa!!



jag snart (några storlekar större...)

Kommentarer
Postat av: Hanna

du/ni får ha en fantastisk resa och ta hand om dig.

kram

2010-01-20 @ 16:15:13
URL: http://myhistorymylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0