ingen träning bara massa sjukdom

Jag är förskyld som en gnu och Maria mår fortfarande inte bra. Jag är i vecka 20 nu, magen börjar synas :)
Jag gör inget annat än går promenader´. Gick upp ca 8 kg i början av graviditeten men nu står det stilla vilket känns skönt.
Jag längtar efter att börja träna. Jag längtar tills jag fött och kan bli mig själv i kroppen igen. Jag längtar efter att känna mig smal.

Men jag längtar ännu mer efter vår bebis! känns som en evighet tills augusti!

I höst blir det träning igen!

Marathon 2011, det är mitt mål!

/Maya

Kommentarer
Postat av: Hanna

tråkigt att du är sjuker,men ta hand om dig massor så du snart blir frisk=)

massa kram

2010-03-31 @ 09:21:10
URL: http://myhistorymylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0