Wilma, Amanda, Ida, Ebba, Moa, Julie, Joline

Vad ska bebben heta om det blir en tjej?

Så dåliga vi är på att skriva blogg nu. Ska försöka bättra mig.

Vad har hänt sen sist? säkert massor men samidigt ingenting. I helgen va Anna, Mattias och Ellie här. Vi va runt på Ikea, Baby land, Väla och kom hem med ny garderob och nytt soffbord.

På kvällen blev det melodifestivalen - höll på Salem al fakir.

Igår hade vi en riktig fixar dag. Jag städade ut en massa grejer och sorterade in det i lilla stugan som nu ska bli ett förråd. Ted spacklade övervåningen.

Ähh nu måste jag åka till jobbet men här är lite bilder iaf:



världens sötaste Ellie



Ted skruvar bord






En bra helg helt ekelt / Maya

Kommentarer
Postat av: malin

nu måste ni verkligen tänka på tjej namn=) vad kul! tusen ggr grattis att allt ser bra ut med er lilla tjej....massor av kramar från oss i malmö=)

2010-03-18 @ 07:36:19
Postat av: Åsa

Oj vad svårt med namn! Wilma tycker jag är fint, kan vara för att jag hade en crush på skärgårdsdoktorn när jag var liten:P



Kramis

Åsa



Hälsa Ted!

2010-03-21 @ 12:24:55
URL: http://zsaza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0