dags för en uppdatering...

Jag mår bra, magen växer som den ska och den lilla flickan där inne är väldigt livlig. De senaste namnförslagen är:

Vilda
Hollie
Frida
Amanda
Gry

Men inget är 100 än.

Jag jobbar på men börjar bli trött i ben och rygg redan nu. Jag är i V28.
Ted mår också bra och börjar sitt nya jobb imorgon. Nu ska han driva företag och jobba heltid samtidigt, men om någon grejar det så är det han :)

Jag längtar efter mamma, pappa och Maria mer än vanligt, har nog något med graviditeten att göra. Vill ha mina närmaste nära. Saknar min Alexandra, saknar Marielle. Mina musketörer!

Saknar mormor, det var så längesen vi träffades!

Jag längtar efter vår bebis. jag längtar efter att lära känna den lilla individen. Undrar så mycket hur hon kommer vara. Kommer hon likna mig? Eller Ted? kommer hon få Teds temperament ;) Mitt humör?

Jag har mycket roligt framför mig nu, mitt liv kommer förmodligen aldrig mer vara som det har varit förut. Jag vet att jag någon gång sa att "när man får barn då är man vuxen" det är väl det jag är nu då. Snart. Lilla jag...


Kommentarer
Postat av: Hanna

jag gilla hollie bäst=)och tack för det fina du skrev på facebook=)

trevlig helg kram

2010-05-21 @ 09:44:58
Postat av: Maya

nu har vi ett nytt, Amy... eller Amy-li

2010-05-22 @ 09:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0